Odpowiedzi

2009-12-07T16:26:39+01:00
Szanować symbole narodowe
znać treść hymnu
szanować zabytki
szanować wszystkich obywateli naszego kraju
znać historie kraju
wspierać polską gospoarkę
pamietać o świętach narodowych
modlić sie za poległych w walce o kraj
wiedzieć jak wyglądają symbole narodowe ( flaga, herb)
69 4 69
dzięks to mi zajęło pół str :-*
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T16:29:04+01:00
W dzisiejszych czasach patriota mozna byc na rozny sposob. Kazdy robi to inaczej. Patriota mozna byc udzielajac sie w panstwie w ktorym sie mieszka, ale takze patriota mozna byc poprzez oddawanie swojemu panstwu jak najwiekszego szacunku. Mozna to robic reprezentujac swoj kraj w innych krajach lub miatach, kiedy jest się patriotą lokalnym. Aby być dobrym patriota trzeba wiedzieć wszystkie wazne informacje o swioim panstwie.
47 3 47