Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T16:28:34+01:00
A)20% JEST RÓWNE 60.
20%=6
100%=30

B)25% JEST RÓWNE 14.
25%=14
100%=56

C)5% JEST RÓWNE 9.
5%=9
100%=180

D)9% JEST RÓWNE 36.
9%=36
100%=400


Rozwiązanie całkowicie poprawne
2009-12-07T16:28:58+01:00
A) 20% - 60
40% = 120
60% = 180
80% = 240
100% = 300
b)25% = 14
50% = 28
100% = 56
c)5% = 9
10% = 18
100% = 180
d)9% = 36
1% = 4
10% = 40
100% = 400
2009-12-07T16:29:21+01:00
A) 20% = 60
*5 *5
100% 300
b) 25% 14
*4 *4
100% 56
c) 5% 9
*20 *20
100% 180
d) 9% 36
/9 /9
1% 4
*100 *100
100% 400