Odpowiedzi

2009-12-07T16:29:50+01:00
√12÷√2×√6=√36=6
1. = 9x²-30x+25-9x²+25=-30x+50
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T16:30:14+01:00
1.(3x-5)²-(3x-5)(3x-5)=9x-25-9x-15x-15x+25=0
drugiego nie wiem
2009-12-07T16:36:33+01:00
1.(3x-5)²-(3x-5)(3x-5)=9x-25-(9x²-15x-15x+25)=9x-25-9x²+15x+15x-25=39x-50-9x²
i pamiętaj że w równaniu nie może nigdy wyjść 0. A gdy wyjdzie 0 to coś źle zrobiłaś.
2.√12÷√2×√6=√6×√6=√36=6

Napewno jest dobrze;)..
Z maty mam 5.