Odpowiedzi

2009-12-07T16:34:50+01:00
Imię :Jurand
Stan cywilny:wdowiec
Znaki szczególne:ma tylko jedno oko
Zawód:Rycerz
Wyznanie:Religijne
Stan posiadania: Włąściciel Spychowa
Poglądy polityczne: nie lubił Krzyżaków

tak miałam na lekcji
11 3 11
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T16:35:04+01:00
Imię : Jurand.
Stan cywilny : wolny [ wdowiec ] .
Znaki szczególne : na początku brak oka, z biegiem zdarzeń brak prawicy, brak oczu i języka.
Zawód : rycerz
Wyznanie : gleboko wierzący Chrześcijanin
stan posiadania ; Spychów
poglady polityczne ; nienawisc do Krzyzakow, wielki patriotyzm i milosc dla Polski
19 4 19