Odpowiedzi

2009-12-07T16:35:21+01:00
7:00-wstaję
8:00-idę do szkoły
14:00-wracam ze szkoły
15:00-jem obiad
16:00-idę na spacer
16:30-odrabiam lekcje
17:00-idę na tańce
19:00-wracam z tańców
19:20-uczę się
20:00-oglądam film
21:00-gram na komputerze
22:00-myję się
22:30-ide spać
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T16:38:00+01:00
Mój plan dnia

* 06:00 Pobudka, lekkie śniadanie, toaleta poranna.
* 06:45 Jazda autobusem do szkoły :)
* 07:30 Pierwsza lekcja w szkole
* 08:15 Przerwa
* 11:00 Drugie śniadanie.
* 14:00 Powrót do domu
* 14:15 Lekki obiad (30 minut).
* 15:45 Popołudniowe kółko taneczne :-)
* 17:00 Odrabianie lekcji domowych
* 18:15 Serfowanie po internecie ;)
Rodzina, zajęcia domowe, lektury, telewizja itp.
* 19:00 Duże jabłko.
* 20:00 Pakowanie książek na jutrzejszy dzień w szkole
* 21:30 Toaleta wieczorna.
* 22:00 Cisza nocna.

W soboty i niedziele pozwalam sobie pospać nieco dłużej, bo aż do ... :D

Mam nadzieję, że chodź trochę pomogłam :)
Pozdrawiam :):*