Odmień:
1.zeichnen
2.bauen
3.atmen
4.malen
5.fragen
6.antworten
7.baden
8.spielen
9.fotografieren
10.kochen
prosze napiszcie mi to:
jak mozecie to w taki sposób
ich-
du-
er-
sie-
es-
wir-
ihr-
sie-
Sie-
dziękuje tym którzy mi tak zrobia:*



2

Odpowiedzi

2009-12-07T16:40:43+01:00
4 ich male du malst er sie es malt wir malen ihr malt sie/Sie malen
8ich spiele du spielst niewiem czy tu bedzie e er/sie/esspielt tu tak samo wir spielen ihr spielt tu te Sie/sie spielen
9fotografiere fotografirst fotografirt fotografieren fotografiert fotografiren czy jakos tak
10ich koche du kochst er sie es kocht wir kochen ihr kocht sie/Sie kuchen

TYLE WIEM
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T16:48:03+01:00
7.
baden
ich bade
du badest
er/sie/es badt
wir baden
ihr badet
sie baden

8.
spelen
ich spiele
du spielst
er/sie/es spielt
wir spielen
ihr spielt
Sie/sie spielen

10.
kochen
ich koche
du kochst
er/sie/es kocht
wir kochen
ihr kocht
Sie/sie kochen

9.
fotografieren
ich fotografiere
du fotografierst
er/sie/es fotografiert
wir fotografieren
ihr fotografiert
Sie/sie fotografieren

6.
antworten
ich antworte
du antwortst
er/sie/es antwort
wir antworten
ihr antwort
Sie/sie antworten

5.
fragen
ich frage
du fragst
er/sie/es fragt
wir fragen
ihr fragt
Sie/sie fragen

4.
malen
ich male
du malest
er/sie/es malt
wir malen
ihr malt
Sie/sie malen

3.
atmen
ich atmen
du atmst
er/sie/es atmt
wir atmen
ihr atmt
Sie/sie atmen

2.
bauen
ich baue
du baust
er/sie/es baut
wir bauen
ihr baunt
Sie/sie bauen

1.
zeichnen
ich zeichne
du zeichnst
er/sie/es zeichnt
wir zeichnen
ihr zeichnt
Sie/sie zeichnen


mam nadzieje ze pomoglam : ) pozdrawiam .