Przepis na potrawę chroniąca przed ,,ludożerstwem''
Składniki:
-szczypta życzliwości
-3-4 uśmiechy
-garść uprzejmych słów
-
-
-
-
-
-
-
(dopisz)
Kolejność czynności
.......................................................................
.......................................................................
.......................................................................
Pomocy!

2

Odpowiedzi

2009-12-07T16:38:48+01:00
5 łyżek miłości
3 szklanki dobroci
250 ml. szacunku

Wszystko razem wymieszać i podawać, najlepiej codziennie rano, przed wstaniem z łóżka w odpowiedzniej ilości.
12 3 12
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T16:41:33+01:00
....
- łyżka koleżeństwa
- trzy kropelki przyzwoitości
- kilka worków śmiechu
- szczypka słodkości
- chochla miłości
- odrobinkę szaleństwa
- kilo miłych gestów
...
Wszytko razem wymieszać, ufarmować kształt, podnieść, włożyć do piekarnika na 30 min wyjać posypać odrobinką szaleństwa podać da talerze i wcinać !!
23 4 23