Odpowiedzi

2009-12-07T16:39:48+01:00
Cicha woda ktos cichy, malo mowiacy, grzeczny
ciepłe kluchy osoby ktore wyobrazaja sobie ze sa najlepsze, damy..
złota rączka ktos kto umiw szystko naprawic i wszystko robi dobrze. Mowi sie o nim złota raczka
czarna owca ktos "nieudany"
ofiara losu to ktos kto nic nie umie dobrze zrobic
2 5 2
2009-12-07T16:41:14+01:00
-cicha woda-to jest ktoś kto wydaje nam się spokojny lecz tak naprawdę taki nie jest stąd powiedzenie cicha woda brzegi rwie.
-złota rączka-ktoś kto wszystko potrafi zrobić
-czarna owca- ktoś najgorszy np. w rodzinie, klasie
-gruba ryba-ktoś ważny, może być także bogaty
-ofiara losu-ktoś koomu zdarzają się same nieszczęścia
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T16:50:15+01:00
Cicha woda- ktos jest grzeczny,spokojny siedzi i sie nic nie odzywa ;)
ciepłe kluch-
złota rączka- wszystko naprawi,ekspert w naprawie czegiś
czarna owca- nie grzeczny,dokuczam, nie lubiany przez innych
gruba ryba- ważny,np. tak jak dyrektor sql czy coś w ttym stylu ;D:D
ofiara losu-nic mu nie wychodzi,wszystko psuje:D:D
mysle że pomogłam :D:D
1 1 1