Prosze o przetłumaczenie tych pytań
1 warum sind hier deiner Meinung nach viele Leute?
2 Soll man sich im Urlaub nur erholen oder auch etwas besichtigen? warum?
3was meinst du, warum beobachten die Leute diese Strasse?
warum sind die Naturkatastrophen fUr die Menschen gefAhrlich?
4 Warum haben sich diese Frauen deiner Meinung nach getroffen ?
5 Wleche Rolle spielen Familientreffen ? warum ?
duze A jest to a z przegłosem
oraz
duze U jest to u z przeglosem

3

Odpowiedzi

2009-12-07T16:44:48+01:00
1 warum sind hier deiner Meinung noch viele Leute?
dlaczego twoim zdaniem jest tu tak wielu ludzi?
2 Soll man sich im Urlaub nur erholen oder auch etwas besichtigen? warum?
czy podczas podczas urlopu powinno sie odpoczywac, czy rowniez cos zwiedzac? dlaczego?
3was meinst du, warum beobachten die Leute diese Strasse?
jak sadzisz, dlaczego obserwuje sie ludzi na ulicy?
warum sind die Naturkatastrophen fUr die Menschen gefAhrlich?
dlaczego katastrofy natury sa niebezpieczne dla ludzi?
4 Warum haben sich diese Frauen deiner Meinung nach getroffen ?
dalczego twoim zdaniem spotkales ta kobiete?
5 Wleche Rolle spielen Familientreffen ? warum ?
jaka role spelniaja spotkania rodzinne? dlaczego?
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T18:22:10+01:00
Dlaczego twoim zdaniem jest tu duzo ludzi?
Powinno sie na urlopie tylko wypoczywac czy tez zwiedzac?dlaczego?
jak sadzisz, dlaczego ludzi obserwuja ta ulice?
dlaczego sa katastrofy ekologiczne dla ludzi niebezpieczne?
dlaczego te kobiety,tooim zdaniem, sie spotkaly?
jaka role graja spotkania rodzinne? dlaczego?
2009-12-07T19:07:19+01:00
1. Dlaczego wiele osób tutaj o tym sądzisz?
2, powinny po prostu odpocząć na wakacje lub do odwiedzenia bit? dlaczego?
3, co myślisz, dlaczego ludzie oglądać tej drogi?
dlaczego klęsk żywiołowych są für ludzi?
4 Dlaczego kobiety te są podejmowane w swoją opinię?
5 rolę Wleche łączenia rodzin? dlaczego?