Lasy stanowią około 7 przez 25 ułamek powierzchni polski. 3 przez 4 ułamka wszystkich lasów to lasy sosnowe.
jaką część powierzchni polski stanowią lasy inne niż sosnowe?



bardzo proszę o szybką i poprawną odpowiedz.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T16:45:47+01:00
7/25 razy 3/4 =21/100
21/100 lasy sosnowe
7/25-21/100=7/100
7/100 to pozostałe lasy

/-oznacza kreskę ułamkową
2009-12-07T16:47:42+01:00

0,28 = 7/25
7/25*3/4= 21/100
0,21= 3/4 z 7/25
0,07= inne lalsy