Odpowiedzi

  • kh24
  • Rozwiązujący
2009-12-07T16:46:51+01:00
Mittwoch ist ein.... to znaczy Środa jest..... tylko pytanie co musisz tu wstawić

prima - świetna
phantastisch - fantastyczna
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T19:20:46+01:00
Mittwoch ist ein.. to się tłumaczy jako Środa to jeden ...
Może byc np;
Mittwoch ist ein aus Tag Woche - czyli : Środa jest jednym z dni tygodnia.
2009-12-07T19:30:19+01:00
Der Mittwoch ist der herrliche Tag -Środa jest wspaniałym dniem