Odpowiedzi

2009-12-07T16:51:57+01:00
Drogi Panie Dyrektorze ... ( w miejsce kropek Imię i Nazwisko)
Prosze pana o zrobienie dyskoteki w dzień ...(dzien) o godzinie ...(Godz.) do godziny ... (Godz.)Zorganizuje muzykę, zabawy i jedzenie.

Proszę o wyrozumialość
.........(Podpis)
10 2 10
2009-12-07T16:53:27+01:00
7 Grudnia 2009r.

Droga dyrekcjo!
Piszę tę list ponieważ chciała bym zapytać czy dan nam dyrekcja pozwolenie na zrobienie dyskoteki szkolnej??? Która planujemy 25 stycznia 2010 roku. Bardzo prosimy, ponieważ nie mieliśmy już dawno dyskoteki i chcielibyśmy bardzo prosić o to pozwolenie. Dziękuję. I czekam na odpowiedź.

Przewodniczący Szkoły
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T16:56:16+01:00
W prawym górnym rogu musisz wpisać datę kiedy złożyłaś\eś prośbę
Szanowny Panie Dyrektorze
Zwracam się z prośbą o Pańskie zezwolenie na zorganizowanie w tutejszej szkole dyskoteki.Bardzo proszę w imieniu całej szkoły, ponieważ uczęszczająca tutaj młodzież chce miło i przy dobrej muzyce spędzić czas ze swoimi przyjaciółmi. Proszę także o to aby ta zabawa odbyła się w godzinach popołudniowych, a najlepiej wieczornych. Zapewniam, iż uczniowie będą się bawić świetnie, a co najważniejsze zachowywać się przyzwoicie. Mam nadzieję, że ten list zostanie rozpatrzony pozytywnie.Zgóry dziękuje za (mam nadzieję) przeczytanie tego listu .
Z powarzaniem .......(imię i nazwisko)
25 3 25