Odpowiedzi

2009-12-07T16:49:06+01:00
Dom dziecka:
plusy
ma się misce w którym można się rozwijać i dobrze funkcjonować
minusy:
Trzeba mieszkać z innymi a to nie to samo co z rodzicami
rodzina zastępcza:
plusy:
Ma się miejsce już takie w którym możesz się czuć jak u siebie w domu

minusy

to nie to samo co mieszkać z prawdziwymi rodzicami



pozdrawiam ;)
11 5 11
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T16:51:42+01:00
+ domu dziecka
.stały kontakt z dziećmi w tej samej sytuacji
.rzeczywiste zrozumienie problemu przez wychowawców którzy mają na codzień dotyczenie z tym problemem
.różnorakie spotkania z psychologami

- domu dziecka
. niepoznanie uczucia miłości rodzinnej
. narażenie się na nie przyjemne traktowanie
. odsuwanie na drugi plan przez wychowawców

+ rodziny zastępczej
.życie w warunkach domowych

-rodziny zastępczej
.niezrozumienie problemu dziecka
.częsty brak spotkań z psychologami
. (gdy dziecko adoptowane bylo jako jeszcze nie świadome) częste okłamywanie go
9 4 9