Przetłumacz zdania(czas present perfect)
1.Oni właśnie wrócili do domu.
2.Czy ty napisałeś ten artykuł ostatnio??
3.My nie wydaliśmy wszystkich pieniędzy jeszcze.
4.Ona już odrobiła zadanie domowe.

Z góry bardzo dziękuję za pomoc:*:*

2

Odpowiedzi

2009-12-07T16:49:46+01:00
1. They just have returned home.
2. Did you write this article last?
3. We haven't spent all money yet.
4. she has done her homework yet.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T16:51:10+01:00
1.Oni właśnie wrócili do domu.
They have just come back home
2.Czy ty napisałeś ten artykuł ostatnio??
Have you written this article lately?
3.My nie wydaliśmy wszystkich pieniędzy
jeszcze.
We haven't spent all money yet
4.Ona już odrobiła zadanie domowe.
She has already done homework