Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T17:28:29+01:00
A)
2α+2β=360° /:2
α+β=180°
α=56°
56°+β=180°
β=180°-56°
β=124°
Kąty to: 56°, 124°, 56°, 124°

b)
γ=147° ==> β=147°
2α+2β=360° /:2
α+β=180°
α+147°=180°
α=180°-147°
α=33°
Kąty to:33°, 147°, 33°, 147°

c)
γ=93°
β=180°-93°
β=87°
2α+2β=360° /:2
α+β=180°
α+87°=180°
α=180°-87°
α=93°
Kąty to:93°, 87°, 93°, 87°
2009-12-07T17:46:13+01:00
A) lewy górny róg 124°
prawy górny róg 56°
lewy dolny róg 56°
prawy dolny róg 124°

b)
lewy górny róg 33°
prawy górny róg 147°
lewy dolny róg 147°
prawy dolny róg 33°

c)
lewy górny róg 87°
prawy górny róg 93°
lewy dolny róg 93°
prawy dolny róg 87°