Odpowiedzi

  • pacz
  • Początkujący
2009-12-07T16:50:32+01:00
I bok = 5cm
II bok = 5*3=15cm

Pole = 5*15=75
  • vaos
  • Początkujący
2009-12-07T16:51:32+01:00
5cm-bok prostokąta .
3-x3 razy większy .
P=5*3
5*4=20 cm {kwadratowych}
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T17:29:53+01:00
Bok prostokąta wynosi 5cm
drugi bok wynosi tyle = 5*3=15cm
a zatem pole wynosi
P = 5*15=75 pole obliczamy mnożąc czyli musisz pomnożyć 5cm prze 15 rozumiesz?