Odpowiedzi

2009-12-07T16:51:25+01:00
Boże, użycz mi pogody ducha,
abym godził się z tym,
czego nie mogę zmienić,
odwagi,
abym zmieniał to, co mogę zmienić,
i mądrości,
abym odróżniał jedno od drugiego.

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T17:06:16+01:00
Boze
Nie wiem jak moge Ci podziekowac za wszystkie otrzymane
dary,wiec robie to w sposob prosty i zrozumialy.
Chce Bys wiedzial ze Cie bardzo kocham i jestem Ci za
wszystko wdzieczna.Wszyscy jestesmy dziecmi Twoimi
z radoscia spiewamy i sie modlimy.Dopomoz mi w drodze
dojscia do celu,by tym sposobem umacniac wielu.Amen
2009-12-07T17:13:46+01:00
MODLITWA O WIERNOŚĆ POWOŁANIU KAPŁAŃSKIEMU
Panie Jezu Chryste,
Najwyższy i Wieczny Kapłanie
przychodzę do Ciebie, aby wstawić się za kapłanami
Twoimi sługami
Proszę Cię,daj im łaskę wytrwania w powołaniu do kapłaństwa
Niech każdy ,kto został powołany przez Ciebie,Panie
do tak szczególnej posługi,wytrwa na tej drodze.
Ty,Panie Jezu
wzywasz każdego powołanego ,aby się nie lękał
i zapewniasz go że wystarczy Twojej łaski.
Spraw aby kapłani uwierzyli Twoim słowom.
Umocnij ich wiarę,uczyń ich pasterzami według Twego Serca.
Duchu Święty,bądź dla nich mocą i światłem,
aby byli Tobie posłuszni i nieśli zagubionym nadzieję
na odnalezienie drogi ku pełni szczęścia.
Bądź dla nich oparciem i drogowskazem,kiedy będą przechodzili przez ciemną dolinę życia.
Bądź uwielbiony,Boże w Trójcy Jedyny
za miłość do każdego człowieka
okazywaną przez posługę kapłanów.AMEN