Trapez prostokatny równoramienny to inaczej
A. kwadrat
B.prostokąt
C.równoległobok
D.deltoid


Kąt wewnetrzny dwunastokąta foremnego jest równy:
A.150 stopni
B.105 stopni
C.75 stopni
D.30 stopni


prosz eo obliczenia do dwoch tych zadan.:)

3

Odpowiedzi

2009-12-07T16:54:08+01:00
Trapez prostokątny równoramienny to kwadrat albo prostokąt.
1 5 1
2009-12-07T16:56:24+01:00
1
ma on dwa boki a i dwa boki b
odp. b

2
360stopni ÷ 12 = 30stopni
odp.d
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T16:57:45+01:00
1)a i b
Bo trapez rownoram. to czworokąt ktory ma conajmniej jedną pare boków równoległych i 2 kąty prote . a kwadrat i prostokąt to spelniają
2. [(n-2) * 180(stopni) ]: n
[(12-2)*180]:12=1800:12=150 stopni
A
2 3 2