Oblicz pamiętając o kolejności wykonywania działań!
(najpierw z nawiasów obliczamy)
chcę tylko sprawdzić czy mam dobrze
poziom zadania 6 klasa
a) 2,75 + 34,25 x (57,6 - 7,6 x 7,5) =
b) 72,3 - 2,05 x ( 6,03 x 5,4 - 30,062) =
proszę o szybką odp. najszybszą nagrodzę!
nagrodzę:dam naj......... i ocenię na 5!

2

Odpowiedzi

2009-12-07T16:59:01+01:00
A) 2,75 + 34,25 ×(57,6 - 57) = 2,75 + 20,55 = 23,3

b) 72,3 - 2,05 * (32,562 - 30,062) = 72,3 - 2, 05 * 2,5 = 72,3 - 5,125 = 67,175
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T17:00:27+01:00
A)2,75 + 34, 25 x (57,6 - 7,6 x 7,5) = 2,75+34,25x(57,6-57)= 2,75+34,25x0,6= 2,75+ 20,55 = 23,3

b)72,3 - 2,05 x ( 6,03 x 5,4 - 30,062) = 72,3 - 2,05 x ( 32,562 - 30,062) = 72,3 - 2,05 x 2,5 = 72,3 - 5,125 = 67,175