Odpowiedzi

2009-12-07T17:00:11+01:00
Nie wolno kłamać, ponieważ trzeba się liczyć z uczuciami innych osób,jest to grzech..
2009-12-07T17:00:50+01:00
Nie wolno kłamać, ponieważ obraża to tego, którego okłamujemy, jest to również grzechem. Przecież jak my czulibyśmy się, gdyby to nas okłamywano?
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T17:01:43+01:00
Kłamstwo jest to przestępstwo znacznie dużego stopnia oraz nawet złamianie przykazania Bożega ''NIE KŁAM'' ''Nie oszukuj bliźniego swego''. Nie wolno nam kłamać iż kłamstwo przyswaja nam wiele kłopotu a później wiąże się to z odpowiedzialnością i kosekwencją.