Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T17:02:33+01:00
Co roku obchodzimy adwent ponieważ jest to czas szczególnego przygotowania na powtórne przyjcie Jezusa Chrystusa.W tym czasie codziennie przez 4 tygodnie chodzimy do koscioła i przygotowywujemy sie do przyjścia Zbawiciela na świat. Cztery Niedziele mają nam pozwolić wyobrazić sobie owe 4000 lat, przez jakie praojcowie nasi czekali na Mesjasza.
2009-12-07T17:04:37+01:00
Ponieważ tak mamy nakazane. Aby umocnić się w wierze i dążeniu do lepszego życia. W oczekiwaniu na narodzenie Pana wyrzekamy się pewnych rzeczy. Adwent z łacińskiego oznacza przyjście czyli my czekamy na przyjście zbawiciela a w zamian za to dajemy coś z siebie. Podczas adwentu podejmujemy wiele działań , zwłaszcza dla naszego ducha.
2009-12-07T17:26:42+01:00
DLATEGO CO ROKU OBCHODZIMY ADWENT,GDYŻ JEST TO PAMIĄTKA PRZYJŚCIA NA ŚWIAT PANA JEZUSA .
PIERWSZE PRZYJŚCIE JEZUSA NA ŚWIAT I TĘSKNOTĘ ZA OSTATECZNYM PRZYJŚCIEM WYRAŻAMY POPRZEZ ŚWIĘTOWANIE ADWENTU.