Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T17:15:35+01:00
Humaniści, to ludzie, których poglądy narodziły się w renesansie.
Janusz poszedł na zabawę zamiast uczyć się na sprawdzian, a swoje zachowanie podsumował znanym cytatem "Carpe diem".
Ania znalazła złoty środek i poradziła sobie z nurtującym ją problemem.
Klaudia, to doskonały przykład człowieka renesansu, jest uzdolniona we wszystkich dziedzinach nauk począwszy od języków skończywszy na fizyce jądrowej.
5 2 5
2009-12-07T17:19:41+01:00
Bez wątpienia mogę twierdzić, że Janusz jest urodzonym humanistą.
Ostatnio, gdy na języku polskim zastanawialiśmy się nad znaczeniem słów carpe diem padło kilka zabawnych odpowiedzi.
Bardzo podobał mi się film "Złoty Środek”, na który wybrałam się z Kamilem.
Mój dziadek to prawdziwy człowiek renesansu, ponieważ zna chyba wszystkie dziedziny sztuki i nauki.
3 5 3