Odpowiedzi

2009-12-07T17:07:02+01:00
Plankton - to drobne (maleńkie) organizmy roślinne i zwierzęce swobodnie unoszące sie w wodzie stanowiące pokarm dla innych organizmów wody .



2 3 2
2009-12-07T17:49:18+01:00
Plankton jest to roślinno-zwierzęca zawiesina unosząca się na powierzchni oceanów, mórz. W planktonie występuje: larwy ryb, ikra. Żyją blisko powierzchni. Planktonem żywym, żywią się np. wieloryby. Plankton obumarły opada na dno i tworzy bentos.
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T19:18:34+01:00
Plankton to drobne organizmy roślinne i zwierzęce swobodnie unoszące się w wodzie stanowiące pokarm dla innych organizmów wody .
3 2 3