Odpowiedzi

2009-12-07T17:07:49+01:00
Nauka nie poszła w las oznacza to że wyciągnęliśmy jakąś wiedzie z np.lekcji
2009-12-07T17:08:49+01:00
To znaczy , że jeżeli uczyłaś się np. 5 godzin a później z testu dostałaś 5 , to było to dla ciebie opłacalne.
Nie robiłaś tego na daremno
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T17:08:42+01:00
Stwierdzenia "nauka nie poszła w las" oznacza,ze umiejętności zdobyte przez nas w szkole przydają nam sie w pracy która wykonujemy i to,ze nie zmarnowalismy naszego młodzieńczego życia.