Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T17:18:08+01:00
1.poczucie własnej wartości i szacunek dla samego siebie
2.Jest to wartość bardzo potrzebna
oraz chwalebna.
Szacunek to kultura,Uznanie godnosci osoby ludzkiej.
3.Zyc godnie czyli z szacunkiem doi siebie i innych lidzi . Bez większych kłamst i obłudy. Z godnością czyli szacunkiem.
4.Oboa , rzytelna , wiardygodna. Taka ktora obdarzyc zaufaniem i byc pewnym jej szczerosci.
5.niedopuszczalny . lekcewarzcy
2009-12-07T17:20:23+01:00
Godność – poczucie własnej wartości
Godność człowieka
Godność - zaszczytne stanowisko, urząd, tytuł, funkcja publiczna
Godność – nazwisko (w zwrotach grzecznościowych)


Szacunek - wyraz ten może mieć wiele znaczeń, w zależności od kontekstu użycia może m.in.: oznaczać:

szacunek - w sensie poważanie, uszanowanie, poszanowanie, respekt, atencja, estyma, pokłon
szacowanie - szacunek wartości, wycena


godny zaufania-ktos komu mozemy zaufac ze sie np nie wygada,czy nie zrobi
nam obciachu

karygodny-z rególy zle zachowanie jest nazywane karygodnym cos jak sama nazwa skazuje kary-godnym