Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T17:18:08+01:00
Moja koleżanka ma na imię Monika. Ma szaro-niebieskie oczy i długie blond włosy. Jest uczynna i z chęcią każdemu pomoże. Nigdy jeszcze nie widziałam by była smutna. Zawsze się śmieje z byle powodu, a ja razem z nią. Umie rozweselić nawet osobę która ma depresje. Jest oparciem dla innych. Zawsze wszystkim pomoże. Nie jest kujonem lecz dobrze się uczy. Tak jak normalny przeciętny człowiek.


My colleague's name is Monica. It has gray-blue eyes and long blond hair. It is nice and everyone will be happy to help. I have never seen that was sad. Always laughing for any reason, and I with her. He knows how to cheer up a person who has depression. It is backed to the other. Always all the help. Is not a plodder but well taught. Just like a normal average person.
2009-12-07T17:18:40+01:00
My friend name is (imię)..... . She's a (wiek)... . She has got a long, dar hair and big blue eyes. She's very tall and some fat. She very loves an animal and a cyclings on the bike. I'm very like (imię) . She's my best frind.

Moja koleżanka nazywa się..... . Ma ona ...... lat. Ma długie, ciemne włosy i duże niebieksie oczy. Jest bardzo wyskoka i trochę gruba. Ona kocha zwierzęta i jeżdżenie na rowerze. Bardzo lubię .... . Jest ona moja najlepszą przyjaciółką.