Odpowiedzi

2009-12-07T17:18:42+01:00
Osoba , którą chcę opisac to moja koleżanka Ania ma 13 lat , blond włosy , niebieskie oczy , ubiera sie modnie najcześciej w sukienki . Jest mądrą dziewczyną uczy się pilnie .Uważam , że nadaje sięna super koleżankę .
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T17:19:33+01:00
Mój kolega Jarek Ignacewicz jest uczniek klasy II G. Ma około 15lat i mieszka razem z ciocią Iwoną oraz przyrodnim bratem Markeim w Warszawie. jarek raczej nie ma zainteresowań, ponieważ zajmuje się robieniem kawałów, różnych psot itp. Spędza wolny czas na wagarowaniu i robieniu dowcipów. Przebywa w różnych miejscach z przyjaciółmi, poszukując nowych przygód. Jest bardzo koleżenski.
Ma bląd kręcone włosy ok. 170 cm wzrostu, zielone oczy.
Wg mnie jest on najlepszym moim kolega, potrafi się zachować.
1 5 1