Odpowiedzi

2009-12-07T17:18:20+01:00
Samokrytycyzm jest zaletą, ale tylko wtedy gdy ma pewne granice. Pozwala nam ulepszać siebie w różnych dziedzinach życia. Jest czymś co motywuje nas do działania i do udoskonalania własnych umiejętności. Jednak, gdy jest to już coś typu nałogu, wyniszcza nas to. Sprawia, że nie mamy chęci do czegokolwiek, gdyż już na samym początku twierdzimy, że będzie to nieudane.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T17:18:12+01:00
Uważam, że jest zaletą ponieważ sami wiemy jakie mamy wady i co powinniśmy w swoim postępowaniu zmienić. Gdy popełniamy błąd przyda się nam odrobina samokrytyki. Po trzecie lepiej być samokrytycznym niż krytykowanym przez otaczające nas otoczenie. Ludzie z reguły nie lubią być krytykowani więc lepiej dopuszczać do siebie swoją krytykę. Ludzie krytyczni wobec siebie mogą publiczne przyznanie się do swoich błędów oraz starać się ich na przyszłość nie popełniać.