Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T17:16:23+01:00

* 83-klawiszowa - klawiatura typu PC i XT
* 84-klawiszowa - klawiatura typu AT
* 101-klawiszowa - klawiatura rozszerzona o klawisze numeryczne
* 104-klawiszowa - klawiatura 101 rozszerzona o dodatkowe klawisze dla menu Windows
* multimedialna - klawiatura 104 rozszerzona o dodatkowe klawisze.
2 5 2
  • Użytkownik Zadane
2009-12-07T17:16:36+01:00