Odpowiedzi

2009-12-07T17:23:24+01:00
1. co było pierwsze kura czy jajko
2.co bedzie jak sie zrobi balona z gumy balonowej pod woda
3.czemu myslimy
4.skoro bog stworzyl adama i ewe i mieli dziecko to z kim to dziecki mialo pozniej dziecko? [dziewczynka z ojcem?chlopiec z matka?] czy to znaczy ze caly swiat jest kazirodztwem i wszyscy ze soba jestesmy rodzina?
5.kto wymyslil jezyk polski?
6.skad u majów taka przewidywalnosc ze w 2012 bedzie koniec swiata? maja jakies nadprzyrodzone moce, czy robia sobie z nas jaja
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T17:24:29+01:00
1. Czy jest Bóg?
2. Co się dzieje z nami po śmierci?
3. Czy istnieje szatan?
4. Czy Bóg był od zawsze?
5. Dlaczego żyję?
6. Czy jestem w tej rodzinie a nie innej to przypadek czy Bóg tak chciał?
7. Jaki jest sens życia człowieka?
8. Jak długo trwa chwila?
2009-12-07T17:27:43+01:00
1- Kiedy będzie koniec świata??
2-Gdzie idzie dusza człowieka po śmierci?
3-Gdzie się podziejemy po śmierci?
4-Czy pójdziemy do czyścaa?
5-Co się dzieje z człowiekiem po śmierci?

Na więcej nie mam pomysłu.