Odpowiedzi

2009-12-07T17:20:18+01:00
W tej mysli chodzi o to aby nie wydawac ich bezmyslnie, bez potrzeby. Trzeba pieniadze szanowac, nie wydawac na glupoty. Mozna np. wpierac fundacjie rozne jezeli ktos ma nadmiar pieniedzy.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T17:21:56+01:00
Jest to myśl sprecyzowana na podstawie pewnych kazań . chodzi o to by pieniądze nie omotały człowieka ... lecz to żeby człowiek tez nie był łasy na kase :) jak wiadomo , ludzie kradną i się zabijają o pieniądze,ta myśl ma nam ukazać iż to .. by ludzie rozsądnie wydawali i zarabiali pieniądze . Również często to pieniądze są powodem kłótni itd.. krótko mówiąc.. NIE WOLNO ZABIJAC I OSZUKIWAĆ I NIE DAWAC SIĘ OMOTAĆ PIENIĄDZOM może to dziwnie brzmi ale to sprawdzone i tak się dzieje .



prosze :)
1 5 1