Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T17:24:11+01:00
Świat otaczający nas, jest pełen przemocy, wojen i katastrof. Oczywiście są ludzie którzy pomagają np. gdy nastąpiło tornado, pomagali ludziom którzy stracili wszystko.
Liczba ofiar pochłoniętych w wojnach jest nie do obliczenia.Choćby te wszystkie wojny w Iraku, Afganistanie, tam emigrują ludzie z wielu państw świata. To przykre, tylko że ludzi o dobrym sercu jest za mało przeważają ludzie źli lub obojętni na cudze nieszczęście. A obojętność jest gorsza od zbrodni, gdy przechodzimy obok cudzej biedy podzielmy się tym co mamy, dla nas parę groszy dla innych życie. W ten sposób świat byłby lepszy, ale czy to wykonalne?
2009-12-07T17:28:46+01:00
1 Mój świat w którym żyje jest typową trudną drogą do przebycia.
2 Codziennie borykam się z trudnymi zadaniami i opiniami ludzkimi.
3 Muszę być odporna na zło jakie nam się przytrafia oraz cieszyć się z tego co mam.
4 Powinnam myśleć o tych którzy potrzebują prawdziwej pomocy(chore dzieci)
5 Każdy dzień daje mi nowe możliwości do odkrycia nowych reguł,zasad, obyczai.
6 Będąc dobrą dla inncyh ludzi, mogę spodziewać sie również życzliwości i pomocy.
7 Powinnam zadbać o środowisko społeczne, w którym żyje, ponieważ jest ono nniestety zaniedbane.
8 Moj świat ma równiez wiele dobrych zalet takich jak piękno przyrody, zwierzęta, botanika.
9 Wadami są zaś alkoholizm, wandalizm oraz wzajemna nieżyczliwość i brak tolerancji.
10 Powinnismy Świat zmieniać na LEPSZE wspólnymi siłami ! :)
4 5 4