Odpowiedzi

2009-12-07T17:22:19+01:00
Radze ci wejść na http://www.ang.pl/gramatyka.html tam jest dobrze wytłumaczone
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T17:26:48+01:00
Present perfect

określenia czasu
already
just
yet
ever
never

określenia czasu
PRESENT SIMPLE
* usually, always, often, sometimes, rarely, , never, seldom, every day

PRESENT CONTINOUS
TWIERDZENIE:
I + am + czasownik + ing
You/We/They + are + czasownik + ing
He/She/It + is + czasownik + ing

PRZECZENIE:
Im not + czasownik + ing
you/we/they aren't + czasownik + ing
he/she/it isn't + czasownik + ing

PYTANIE:
Am I + czasownik + ing
Are you/they/we + czasownik + ing
Is he/she/it + czasownik + ing
4 4 4