Odpowiedzi

2009-12-07T17:24:19+01:00
It's to jest skrót od It is, czyli możesz stosować zawsze albo it is albo it's, jak Ci wygodniej.
Natomiast there is oznacza tam jest, czyli stosujesz to wówczas, gdy opisujesz np. jakieś miejsce i chcesz powiedzieć co tam się znajduje.
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T17:25:09+01:00
It is i it's sie niczym nie rozni ;) it's to jest po prostu skrot od it is . Stosujesz w jakieś formie ci sie podoba :P
A there is sie stosuje , kiedy mówimy o jakiejś rzeczy/osobie , która się znajduje w jakimś miejscu . np. There is a pencilcase on the table co znaczy piórnik jest na stole ;P dasz rade ;))

Licze na naj ;) prostym językiem wytłumaczone ;P
2009-12-07T17:25:49+01:00
It's to skrót od it is wiec nie ma znaczenia co zastosujesz
1. IT'S one of Britain's biggest markets -to jest jeden y ajwieksyzch marketow.

2. IT IS very easy to get there. - tu jest łatwo dotrzec


i kiedy sie posze it's, it is a kiedy there is (there is aslo an international airport)

Mozna zastosowac konstrukcje THERE IS reszta zdania I GDZIE NA KONCU aby powiedziec ze cos gdzies sie znaduje naprzyklad THERE IS a dog ON THE FLOOR.
1 2 1