Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T17:29:11+01:00
Zawiadomienie!
Dnia 21.08.1943 r z kościoła San Egito w Neapolu z krypty arcybiskupie został skradziony duży brylantowy pierścień ze złotą, splataną obrączką i krzyżykiem. Uczciwego znalazcę pierścienia lub osobę, która posiada jakąś informację dotyczącą złodzieja usilnie prosi się o stawienie się w ratuszu. Osoba, która odnajdzie skradziony pierścień może liczyć na nagrodę w wysokości 500 florenów.
podpisane
burmistrz Neapolu
...
Dostałem za to 5 :)
125 4 125
2009-12-07T17:38:57+01:00
ZAWIADOMIENIE
Zawiadamiamy wszystkich mieszkańców Neapolu, że 21.06 pod osłoną nocy w tajemniczych okolicznościach zaginął pierścień boiskupa.
Złodziej wkradł się do katedry niezauważony i wykradł pierścień. Jeżeli ktoś zna złodzieja, który dopuścił się zbeszczeszczenia zwłok Arcybiskupa prosimy o poinformowanie nas o tym.
Dziękujemy władze Neapolu



Proszę bardzo;) powinno być dobrze;)
83 3 83