Odpowiedzi

2009-12-07T17:31:12+01:00
W grecji byłay tylko dyscypliny takie jak bieg zapasy rzut dyskiem rzut oszczepem a teraz są przeróżne w grecji nagrodo był gałązka z drzewa oliwnego a teraz medale i kasa
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T17:34:56+01:00
W starozytnej Grecji w igrzyskach mogli uczestniczyc tylko meszczyzni zas dzisiaj takze kobiety. Kiedys byl tylko pieciobuj a dzis dyscyplin jest wiecej. Pozatym w starorzytnosci wygrany dostawal przegewszystkim chwale, wieniec laurowy.A teraz kase medale itp


Poszczególne kolory symbolizują kontynenty: niebieski – Europę, czarny – Afrykę, czerwony – Amerykę, żółty – Azję i zielony – Australię.

To wszystko co wiem jestem teraz w temacie bo przerabiamy igrzyska olimpijskie
Pozdrawiam