Odpowiedzi

2009-12-07T17:30:55+01:00
1.W szkole można zorganizować ,np. dzień mima. Nie musi to być cały dzień, wystarczy jedna przerwa. Przez czas trwania tej akcji u czniowie będą się posługiwali tylko prze pokazywanie.
2.Wady narządu słuchu mogą być wrodzone lub nabyte
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T17:31:01+01:00
1. W szkole: ustanowienie przez dyrekcję odpowiednich rygorów zachowania się na przerwach, np. nie wolno krzyczeć.
W dużym mieście : można przywiesić tabliczki w miejscach gdzie hałas nie jest dozwolony.
2. Zbyt głośne słuchanie muzyki, przebywanie w miejscach gdzie jest duży hałas, który wydobywa się z różnych potrzebnych sprzętów.
3 2 3