Odpowiedzi

2009-12-07T17:33:36+01:00
1
a'b
2a+b'9
a'b
2a+a=9
3a=9
a=3
b=3
2
u=4v
5u-v=10
5*4v-v=10
19v=10
V=10/19
u=4*10/19=40/19
odp u=40/19
v=10/19
3
3r=s
3r+3=24
3r+3r=24
6r=24
r=4
3*4=s
12=s
odp r=4
s=12
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T17:36:45+01:00
1)

a=b
2b+b=9

a=b
3b=9 :3

a=b
b=3

a=3
b=3

2)

u=4v
5(4v)-v=10

u=4v
19v=10 :19

u=4v
v= 10/19

u=4*10/19
v=10/19

u=2,1
v=10/19

3)

3r=s
s+s=24

3r=s
2s=24 :2

3r=s
s=12

3r=12 :3
s=12

r=4
s=12