PROSZĘ O BAAAARDZO DOKŁADNE PRZETŁUMACZENIE :)

Ona ma czarne włosy spięte w dwa kucyki i brązowe oczy. Ma na sobie różowy Top, czerwoną kurtkę ,fioletową spódnicę i czerwone buty. W prawej ręce trzyma wiatrak a w lewej książki. Na jej ramieniu wisi różowa torba z kieszeniami.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T17:31:24+01:00
Sie hat schwarzes Haar geheftet mit zwei Ponys und braune Augen. Er trägt ein rosa Top, rote Jacke, lila Rock und roten Schuhen. Die rechte Hand hält einen Fächer in der linken Seite des Buches. Auf ihrem Arm hing rosa Tasche mit Taschen.
2009-12-07T17:32:40+01:00
Sie hat schwarzes Haar geheftet mit zwei Ponys und braune Augen. Er trägt ein rosa Top, rote Jacke, lila Rock und roten Schuhen. Die rechte Hand hält einen Fächer in der linken Seite des Buches. Auf ihrem Arm hing rosa Tasche mit Taschen.
RACZEJ DOBRZE TROSZKI NIEWIEDZIAŁAM JAK TE "SPIETE"
ALE W SŁOWNIKU ZOBACZYŁAM :)A RASZTA DOBRZE JAK BŁAD TO SOOORRY
2009-12-07T18:44:36+01:00
Sie hat schwarzes Haar geheftet mit zwei Ponys und braune Augen. Er trägt ein rosa Top, rote Jacke, lila Rock und roten Schuhen. Die rechte Hand hält einen Fächer in der linken Seite des Buches. Auf ihrem Arm hing rosa Tasche mit Taschen.