Odpowiedzi

2009-12-07T17:32:50+01:00
1. Jest piętnaście po dziewiątej.
2. Jest za piętnaście dziewiąta.
3. Jest piętnaście po trzeciej.
4. jest za piętnaście trzecia.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T17:33:41+01:00
1) it's quarter past nine. - Jest kwadrans po dziewiątej.

2) it's quarter to nine. - Jest kwadrans do dziewiątej.

3)it's quarter past three. - Jest kwadrans po trzeciej.

4)it's quarter to three. - Jest kwadrans do trzeciej.
2009-12-07T17:33:38+01:00
1.15 po 9 (Piętnaście po dziewiątej)
2.Za 15 9 ( Za piętnaście dziewiąta)
3.15 po 3 (piętnaście po trzeciej)
4. Za 15 3 (Za piętnaście trzecia)