Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T17:33:37+01:00
Wiersz Wisławy Szymborskiej „Radość pisania” pozornie opowiada o życiu w lesie. Wskazuje na to pierwszy wers, jednak po zagłębieniu się w treść utworu dostrzegamy jego prawdziwe przesłanie. Autorka za pośrednictwem podmiotu lirycznego chce pokazać odbiorcy jakie przyjemności wiążą się z pisaniem różnego rodzaju dzieł literackich. Wydaje mi się, że podmiot ma na celu, zachęcić czytelników do tego aby sami zaczęli pisać. Wiersz czyta się z przyjemnością, gdyż jest on zrozumiały dla czytelnika.
8 4 8
2009-12-07T17:36:05+01:00
Utwór jest prezentacją postawy poetki wobec własnej twórczość.Tematem wiersza noblistki jest praca pisarza i tworzenie fikcyjnego świata .
6 3 6