Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T17:39:29+01:00
Czynne :
śpiewający
czytający
myślący
uśmiechające
grające

Bierne :
zrobiona
wyczyszczona
uszyte
niedokończony
nieprzebyty
sporządzono
nieschnącymi
1 5 1
2009-12-07T17:44:09+01:00
Imiesłowy przymiotnikowe czynne :
- falujące morze
- wschodząca gwiazda
- czytający uczniowie
- gotująca dziewczyna
- chodząca encyklopedia

Imiesłowy przymiotnikowe bierne :
- remontowany dom
- złamane serce
- zepsuta pralka
- wydana książka
- wylany sok
1 5 1