Odpowiedzi

2009-12-07T17:39:30+01:00
Pole trojkata a*h/2
Pole trapezu (a+b)*h / 2
Pole trojkata a do kwadratu
Pole prostokata a*b
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T17:49:48+01:00
Pole kwadratu: a2 Ob. 4a
Pole trójkąta dowolnego(a,b,c): a•h Ob. a+b+c
Pole równobocznego(a,b,b): a2√3 /4(w ułamku) Ob.: 2b+a
Obwód trójkąta równobocznego (a,a,a) = 3a
Pole prostopadł.: a•h Ob. 2a+2b
Pole rombu: a•h lub •d1•d2 Ob= 4a
Pole sześciokąta foremnego: 2•P.trapezu lub 6•P.trójkąt. Równoram.
Pole trapezu: (a+b)•h/2( w ułamku) Ob. a+b+c+d

Pozdrawiam :-).