Przepisz podane wyrazy w dwóch grupach-w pierwszej wyrazy z h, w drugiej wyrazy z ch. Wyrazy te przepisz w porządku alfabetycznym.

hamować, hydrant, chlubny, uciecha, hangar, chrzęst, harfa, wachlarz, hołdować, zachód, humanitarny, wychłostać, czyhać, inhalacja, piechur, dochody, suchar, zachwianie, histeria, hałda, chrapanie, harpun, chemiczny, chybić, chuligański, schematyczny, hologram, holować, harować,habit.

Proszę napisać według wzoru

a)Grupa z H b)Grupa z ch
1.
2.
3.
4.
5.
i tak dalej

2

Odpowiedzi

2009-12-07T17:43:35+01:00
A)
1 habit
2hałda
3hamować
4hangar
5harfa
6harować
7harpun
8histeria
9hologram
10holować
11hołdować
12humanitarny
13hydrant



b)1.chemiczny
2chlubny
3chrapanie
4chrzęst
5chuligański
6chybić
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T17:55:53+01:00
Masz od razu w alfabetycznym
H :
czyhać, habit, hałda, hamować, hangar, harfa, harować, harpun, histeria, hologram, holować, hołdować, humanitarny, hydrant, inhalacja,
CH:
chemiczny, chlubny, chrapanie, chrzęst, chuligański, chybić, dochody, piechur, schematyczny, suchar, uciecha, wachlarz, wychłostać, zachód, zachwianie. ; DD


2 4 2