PILNEEEEEEEE...........

ułuż plan wydarzen -szczegółowy do utworu"Mały Książę". skorzystaj z podanego planu ramowego
:
I zycie na astereoidzie B -612
II wędrówka po sąsiednich planetach
III na ziemi
IV powrót na swoją planete
prosze o rozwiązanie!

2

Odpowiedzi

2009-12-07T17:56:13+01:00
1. Pochodzenie Małego Księcia
2. Wygląd planety
3. Historia róży
4. Wyruszenie w podróż
5. Odwiedziny na planetach Króla, Pijaka, Próżnego, Bankiera, Latarnika, Geografa.
6. Przybycie na Ziemie
7. Spotkanie ze żmiją
8. Rozmowy z różami
9. Oswojenie lisa
10. Spotkanie Zwrotniczego i Kupca
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T17:55:31+01:00
1. Życie na astereoidzie B -612
-obowiązki i inne zajęcia chłopca na planecie
-pojawienie się Róży
-ciekawość życia, narastające pytania
-postanowienie odbycia podróży
2. Wędrówka po sąsiednich planetach
-odwiedzenie planety króla
-odwiedzenie planety pijaka, wstydzącego się pijaństwa
-odwiedzenie planety bankiera liczącego gwiazdy
-odwiedzenie planety próżnego żądającego barw
-odwiedzenie planety latarnika
-odwiedzenie planety geografa z propozycja zwiedzenia Ziemii
3. Na Ziemii
-wylądowanie na pustynii z przekonaniem, ze na Ziemii nie ma zycia
-spotaknie żmiji
-zdobycie doświadczenia w czasie wędrówki
-spotkanie lisa
-napotkanie kupca i zapozanie z patrzeniem na świat okłego człowieka
-odwiedzenie ogrodu
-powrót na pustynie
-napotkanie pilota
4. Powrót na swoją planetę
i tu już nie wiem co dokładnie ma być, ale masz chociaż tyle ;];DD
5 4 5