Poszukaj w encyklopedii lub internecie informacj na temat skutków oddzialywania hałasu na zdrowie człowieka.
Prosze o 10-zdanowe odpowiedzi mają być zwięzłe poziom podstawówka mozna troche kopiowac ale najlepiej by były wykorzystane informacje.
z gory dzięki :)

2

Odpowiedzi

2009-12-07T17:44:17+01:00
Hałas może być przyczyną zmęczenia, apatii, depresji i uszkodzenia słuchu. Przebywanie w pomieszczeniu, w którym panuje hałas jest męczące i niebezpieczne dla zdrowia.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T19:02:10+01:00
1.Częste choroby słuchu gdyż ucho nie jest przyzwyczajone na tego rodzaju hałas
2. Niedosłuch (trzeba krzyczeć żeby ta osoba coś usłyszała
3.Jeśli hałas słyszymy prawie codziennie w poźnijszych latach możemy mieć problemy ze słuchiem
4. Jeśli chałas jest bardzo "ostry" może nam nawet polecieć kre z ucha
5 może nam się zatkać ucho
6 mogą nas pobolewać: "szczykać" uszy
7.możemy iec trudności ze słuchiem
8. może nas bolec głowa
9. możemy bezwiednie się denerwować
10. możemy miewac migreny