Odpowiedzi

2009-12-07T17:49:36+01:00
L=2(pi)r r=8 cm
L=16*3,14=50,24 cm
1,2 km= 120000 cm
120000: 50,24=2388
1 5 1
2009-12-07T17:50:39+01:00
L=2πr
r=8cm
l=2π8cm
l=16cm×3
l=48cm
1,2km=1200cm
1200cm:48cm=25
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T18:00:31+01:00
R = 8cm = 0,08m
1,2km = 1200m

l=2πr
l=2x3x0,08
l= 0,48m <-- tyle drogi ma jeden obrót

1200m : 0,48m = 2500 <-- tyle obrotów zrobiło 1 koło

A jak chcesz ile oba koła zrobiły to mnożysz x2 .
1 5 1