Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T17:53:00+01:00
Wiek odgrywa istotną rolę w naszej zmienności życiowej. Będąc jeszcze młodymi ludźmi nasze zainteresowania zmierzają ku przygód, bujnej wyobraźni oraz beztroskiego życia. Lecz wkracza w życie taki stan, gdy stajemy się osobami dorosłymi i odpowiedzialnymi za nasze czyny. Każdy z nas wybiera swoją drogę i podąża nią. Spotykają nas juz ciężkie przezycia oraz sytuacje w których musimy umieć sobie poradzić samemu.
1 1 1
2009-12-07T17:54:00+01:00
Każdy człowiek nie jest do końca pewny co robi.