Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-07T18:00:20+01:00
Ludzie renesansu:
Leonardo Da Vinci
Donato Bramante
Rafael

Budowle:
Pływaki do chodzenia po wodzie
Latające skrzydla
Prototyp helikoptera
Prototyp roweru
Protoryp samochodu
Maszyna wojenna
Napędzana siła udzkich mięsni łódź kołowa

Humanizm to wszystko co dotyczy człowieka,zasługuje na zainteresowanie.

Kolebka była we włoszech.
1 4 1
  • 4d1x
  • Początkujący
2009-12-07T18:03:48+01:00
Wielcy ludzie renesansu:
-Michał Anioł Buonarroti
-Leonardo da Vinci
-Marcin Luter
-Krzysztof Kolumb
-Raffaelo Santi

Budowle renesansowe w Polsce:
Ratusz w Poznaniu
Kaplica Zygmuntowska przy katedrze na Wawelu
Zamek w Baranowie Sandomierskim
I cały Zamość

Nie wiem co to humanizm,ale wiem co to ekumenizm ^^ jak coś to pisz :)
4 4 4