Nic z tego nie kumam , rozwiążcie to tez po angielsku . Proszę .


Read about Apollo 13 . Write a paragraph using and or but .
* blasted off :Kennedy Space Center / April 1970 / three astronauts
* planned to land on the moon
* exposion in the space carft on third day
* passed around the mon /didn`t land
* travelled back to Earth in the craft`s space module
*not much water , food or oxygen / astronauts stayed alive
* 1995: film about the voyage / Tom Hanks starred

Nie umiem angielskiego , więc jak będzie błąd w pisowni to mnie poprawcie . ;]

3

Odpowiedzi

2009-12-07T17:58:50+01:00
Przetłumaczyłam ci to
Przeczytaj o "Apollo 13". Napisz do ust i przy pomocy lub but.
* Piaskowane off: Kennedy Space Center / kwiecień 1970 / trzy astronautów
* Planowane lądowanie na Księżycu
* Exposion w carft miejsca na trzeci dzień
* Przeszedł okolice MON / didn `t gruntów
* Udał się z powrotem na Ziemię w statku `s moduł przestrzeni
* nie dużo wody, żywności czy ...
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-07T18:59:35+01:00
Przetłumaczenie :

Przeczytaj o "Apollo 13". Napisz do ust i przy pomocy lub but.
* Piaskowane off: Kennedy Space Center / kwiecień 1970 / trzy astronautów
* Planowane lądowanie na Księżycu
* Exposion w carft miejsca na trzeci dzień
* Przeszedł okolice MON / nie gruntów
* Udał się z powrotem na Ziemię w statku moduł przestrzeni
* nie dużo wody, żywności czy ...
6 2 6
  • Użytkownik Zadane
2009-12-07T19:01:01+01:00
Przeczytaj o "Apollo 13". Napisz do ust i przy pomocy lub but.
* Piaskowane off: Kennedy Space Center / kwiecień 1970 / trzy astronautów
* Planowane lądowanie na Księżycu
* Exposion w carft miejsca na trzeci dzień
* Przeszedł okolice MON / didn `t gruntów
* Udał się z powrotem na Ziemię w statku `s moduł przestrzeni
* nie dużo wody, żywności i tlenu / astronauci pozostał żywy
* 1995: film o podróży / Tom Hanks ulubionych
2 3 2